
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MODNEWNETRZE.PL
- Postanowienia ogólne
- Procedura składania zamówień
- Realizacja zamówienia
- Płatności
- Gwarancje i reklamacje
- Zasady odstąpienia od umowy sprzedaży
- Ochrona danych osobowych
- Postanowienia końcowe
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego pod adresem modnewnetrze.pl (dalej: „Sklep Internetowy”) za pośrednictwem, którego Klient może składać zapytania o ofertę lub zamówienia mające na celu zawarcie umowy sprzedaży towarów wskazanych w Sklepie Internetowym.
2. Właścicielem sklepu internetowego www.ModneWnetrze.pl jest firma ERTS Marek Krótkiewicz ul. Goltberga 31 47-206 Kędzierzyn-Koźle, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. Kędzierzyn Koźle. NIP: 749-196-91-96, REGON: 160057800
3. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
4. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej nie związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą.
II. Procedura składania zamówień
1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.modnewnetrze.pl
2. Zakup wybranych produktów umożliwia formularz zamówienia, który należy wypełnić po dodaniu przedmiotów do koszyka i wybraniu opcji "złóż zamówienie". Zaraz po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem wiadomość, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji.
3. Cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta jest zaproszeniem do transakcji.
4. Informacje o produktach podanych w sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne, cena, skład zawartości zestawu czy koszt dostawy, a także inne warunki są zaproszeniem do sprzedaży dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia.
5. Wiążący i potwierdzający zamówienie jest mail przesłany przez sklep modnewnetrze.pl z potwierdzeniem i wskazaniem terminu realizacji.
III. Realizacja zamówienia
1. Potwierdzenie zamówienia złożonego bezpośrednio na stronach sklepu internetowego modnewnetrze.pl następuje poprzez kliknięcie na specjalny link wysłany pod wskazany przez Państwa w formularzu adres e-mail. Jeżeli nie otrzymają Państwo takiej wiadomości, prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny.
2. Zamówienie, którego potwierdzenia nie otrzymamy, a pracownikowi sklepu nie uda się zweryfikować go w ciągu 5 dni roboczych od momentu zarejestrowania w systemie, zostanie anulowane.
3. Czas realizacji zamówienia jest określony indywidualnie w opisie każdego produktu.
4. Istnieje także możliwość osobistego odbioru towaru w Kędzierzynie-Koźlu oraz we Wrocławiu po wcześniejszym umówieniu się na ten rodzaj odbioru.
5. Dowód zakupu (oryginał faktury VAT lub paragon) dołączany jest do przesyłki.
6. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
IV. Formy Płatności
Za zakupy w naszym sklepie internetowym, Klient (Konsument) może zapłacić w następujący sposób:
- przelew
- pobranie (płatność gotówką kurierowi przy odbiorze)
- przedpłata na konto
- pozostałe płatności realizowane są za pośrednictwem serwisu przelewy24 (w tym karty kredytowe).
- raty
- Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
V. Gwarancje i reklamacje
1. Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym modnewnetrze.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
2. Cały asortyment objęty jest gwarancją i rękojmią wg obowiązujących przepisów prawa. Gwarancja jest określona indywidualnie w opisie każdego produktu.
3. Gwarancja nie obejmuje wszelkich uszkodzeń mechanicznych wynikłych ze złego montażu lub ze złej eksploatacji, jak również części zużywających się w sposób naturalny w trakcie eksploatacji.
4. Bieg gwarancji zaczyna się z chwilą zakupu produktu przez klienta Kupującego na podstawie dowodu sprzedaży, ale nie później niż 1 rok od daty zakupu przez Kupującego.
5. Reklamacja powinna być złożona na odpowiednim piśmie.
Następnie przesłana do siedziby firmy wraz z kserokopią dowodu zakupu oraz reklamowanym towarem lub zdjęciami i opisem wad towaru.
6. Sprzedający zobowiązuje się niezwłocznie rozpatrzyć reklamację, lecz nie dłużej niż w terminie 14 dni roboczych od zgłoszenia tej reklamacji przez Kupującego, liczonych od dnia następnego po dniu jej złożenia. W przypadku gdy reklamacja jest uzasadniona Sprzedający na swój koszt usunie stwierdzone usterki lub dostarczy towar wolny od wad. W przypadku braku towaru na stanach magazynowych Sprzedający zwróci Kupującemu równowartość towaru na podstawie dowodu sprzedaży (faktury VAT lub paragonu fiskalnego).
7. W przypadku zgłoszenia nieuzasadnionej reklamacji przez Kupującego tzn. wynikłej np.: ze złego montażu towaru lub jego uszkodzenia w trakcie montażu, błędnej obsługi, eksploatacji i obchodzenia się z towarem, wszystkie koszty rozpatrzenia reklamacji obciążają Kupującego.
VI. Zasady odstąpienia od umowy sprzedaży
1. Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas: mailowo, telefonicznie lub korespondencyjnie o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Adres korespondencyjny: Modnewnetrze.pl ul. Goltberga 31, 47-206 Kędzierzyn-Koźle
Adres mailowy: biuro@modnewnetrze.pl
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy informacja dotyczącą wykonania przysługującego klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
2. Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie jest zgoda na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie ponosi klient żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
3. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres: Modnewnetrze.pl Ul. Goltberga 31, 47-206 Kędzierzyn-Koźle niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poifnormowani o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli zostanie odesłana zamówiona rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
4. Odpowiada Klient tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5. Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje również osobom fizycznym zawierającym umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tych osób charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nich działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- umowy, w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- umowy, w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
-
VII. Ochrona danych osobowych
1. Podane przez Użytkowników dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności.
VIII. Postanowienia końcowe
1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Konsumenta w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16 poz. 93 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
2. Umowa zawierana jest między Klientem a ERTS Marek Krótkiewicz.
3. Klient posiada możliwość skorzystania z pozasądowych, z alternatywnych metod rozstrzygania sporów (tzw. ADR) w szczególności takich jak mediacja sądowa lub pozasądowa.