REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MODNEWNETRZE.PL
- Postanowienia ogólne
- Procedura składania zamówień
- Realizacja zamówienia
- Płatności
- Gwarancje i reklamacje
- Zasady odstąpienia od umowy sprzedaży
- Ochrona danych osobowych
- Postanowienia końcowe
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego prowadzonego pod adresem modnewnetrze.pl (dalej: „Sklep Internetowy”) za pośrednictwem, którego Klient może składać zapytania o ofertę lub zamówienia mające na celu zawarcie umowy sprzedaży towarów wskazanych w Sklepie Internetowym.
2. Właścicielem sklepu internetowego www.ModneWnetrze.pl jest firma ERTS Marek Krótkiewicz ul. Goltberga 31 47-206 Kędzierzyn-Koźle, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m. Kędzierzyn Koźle. NIP: 749-196-91-96, REGON: 160057800
3. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
4. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej nie związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą.
II. Procedura składania zamówień
1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.modnewnetrze.pl
2. Zakup wybranych produktów umożliwia formularz zamówienia, który należy wypełnić po dodaniu przedmiotów do koszyka i wybraniu opcji "złóż zamówienie". Zaraz po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem wiadomość, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji.
3. Cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta jest zaproszeniem do transakcji.
4. Informacje o produktach podanych w sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne, cena, skład zawartości zestawu czy koszt dostawy, a także inne warunki są zaproszeniem do sprzedaży dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia.
5. Wiążący i potwierdzający zamówienie jest mail przesłany przez sklep modnewnetrze.pl z potwierdzeniem i wskazaniem terminu realizacji.
III. Realizacja zamówienia
1. Potwierdzenie zamówienia złożonego bezpośrednio na stronach sklepu internetowego modnewnetrze.pl następuje poprzez kliknięcie na specjalny link wysłany pod wskazany przez Państwa w formularzu adres e-mail. Jeżeli nie otrzymają Państwo takiej wiadomości, prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny.
2. Zamówienie, którego potwierdzenia nie otrzymamy, a pracownikowi sklepu nie uda się zweryfikować go w ciągu 5 dni roboczych od momentu zarejestrowania w systemie, zostanie anulowane.
3. Czas realizacji zamówienia jest określony indywidualnie w opisie każdego produktu.
4. Istnieje także możliwość osobistego odbioru towaru w Kędzierzynie-Koźlu oraz we Wrocławiu po wcześniejszym umówieniu się na ten rodzaj odbioru.
5. Dowód zakupu (oryginał faktury VAT lub paragon) dołączany jest do przesyłki.
6. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
IV. Formy Płatności
Za zakupy w naszym sklepie internetowym, Klient (Konsument) może zapłacić w następujący sposób:
- przelew
- pobranie (płatność gotówką kurierowi przy odbiorze)
- przedpłata na konto
- pozostałe płatności realizowane są za pośrednictwem serwisu przelewy24 (w tym karty kredytowe).
- raty
- Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
V. Gwarancje i reklamacje
1. Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym modnewnetrze.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
2. Cały asortyment objęty jest gwarancją i rękojmią wg obowiązujących przepisów prawa. Gwarancja jest określona indywidualnie w opisie każdego produktu.
3. Gwarancja nie obejmuje wszelkich uszkodzeń mechanicznych wynikłych ze złego montażu lub ze złej eksploatacji, jak również części zużywających się w sposób naturalny w trakcie eksploatacji.
4. Bieg gwarancji zaczyna się z chwilą zakupu produktu przez klienta Kupującego na podstawie dowodu sprzedaży, ale nie później niż 1 rok od daty zakupu przez Kupującego.
5. Reklamacja powinna być złożona na odpowiednim piśmie.
Kolejnie przesłana do siedziny firmy wraz z kserokopią dowodu zakupu oraz reklamowanym towarem lub zdjęciami i opisem wad towaru.
6. Sprzedający zobowiązuje się niezwłocznie rozpatrzyć reklamację, lecz nie dłużej niż w terminie 14 dni roboczych od zgłoszenia tej reklamacji przez Kupującego, liczonych od dnia następnego po dniu jej złożenia. W przypadku gdy reklamacja jest uzasadniona Sprzedający na swój koszt usunie stwierdzone usterki lub dostarczy towar wolny od wad. W przypadku braku towaru na stanach magazynowych Sprzedający zwróci Kupującemu równowartość towaru na podstawie dowodu sprzedaży (faktury VAT lub paragonu fiskalnego).
7. W przypadku zgłoszenia nieuzasadnionej reklamacji przez Kupującego tzn. wynikłej np.: ze złego montażu towaru lub jego uszkodzenia w trakcie montażu, błędnej obsługi, eksploatacji i obchodzenia się z towarem, wszystkie koszty rozpatrzenia reklamacji obciążają Kupującego.
VI. Zasady odstąpienia od umowy sprzedaży
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
Pisemnie na adres: ul. Goltberga 31, 47-206 Kędzierzyn-Koźle
W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@modnewnetrze.pl
2. Za chwilę wydania towaru uznaje się datę odebrania przesyłki, a w przypadku odbioru osobistego jego przekazanie Klientowi przez pracownika sklepu.
3. Podstawowym warunkiem odstąpienia do umowy sprzedaży jest sporządzenie przez Kupującego stosownego oświadczenia na piśmie.
4. Towar, z zakupu którego Klient rezygnuje, nie może nosić śladów użytkowania, ponadto musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi dodatkowymi elementami wyposażenia, które były dołączone do produktu.
5. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć:
- pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- numer konta bankowego, na które mamy przelać kwotę zapłaconą za towar.
VII. Ochrona danych osobowych
1. Podane przez Użytkowników dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności.
VIII. Postanowienia końcowe
1. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Konsumenta w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16 poz. 93 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
2. Umowa zawierana jest między Klientem a ERTS Marek Krótkiewicz.
3. Klient posiada możliwość skorzystania z pozasądowych, z alternatywnych metod rozstrzygania sporów (tzw. ADR) w szczególności takich jak mediacja sądowa lub pozasądowa.